Зарна тынчсыздандырбаш үчүн эрежелерди сактаңыз

Wp Pw

Зарна сизди тынчсыздандырбашы үчүн кээ бир эрежелерди сактаңыз

 

Жашооңузду өзгөртүңүз:

 

  • Тамактангандан кийин эңкейбеңиз;
  • Тамактан кийин дароо жатпаңыз (1,5-2 саат күтүү керек);
  • Эки жаздыкка уктоого болбойт;
  • Тар кийимдерди, тар курларды, бинттерди же корсеттерди кийбеңиз;
  • Оор көтөрбө;
  • Тамеки таштоо;
  • Ашыкча салмактан арылуу жөнүндө ойлонуңуз.

 

Диетаны өзгөртүңүз:

 

Өтө ысык же өтө муздак тамактарды жебеңиз;

Түнкүсүн тамактанбаңыз (кечки тамак уктаардан 3 саат мурун болушу керек);

Майлуу, куурулган, туздалган, ачуу, ошондой эле цитрус жемиштерин, пиязды, сарымсакты, кычкыл жемиштерди жана шоколадды жебөөгө аракет кылыңыз;

Спирт ичимдиктерин, кофе, күчтүү чай, кычкыл шире жана жемиш ичимдиктерин ичпегенге аракет кылыңыз.

Next Post

Депутат мыйзам долбоорун коомдук талкууга алып чыкты

Жогорку Кеңеште бардык эле депутаттар мыйзам долбоорун жазалбайт. Мыйзам жазган саналуу гана депутат бар. Алардын бири Марлен Маматалиев “Сейсмикалык коопсуздукту камсыз кылуу жөнүндө” мыйзам долбоорун иштеп чыгып, коомдук талкууга койду. Аталган мыйзам долбоору зилзала учурунда калктын өмүрүн сактап калуу, имараттардагы зыянды азайтуу, жер титирөөлөрдүн кесепетинен пайда болгон экономикалык жана материалдык […]